juices

10 ÉVE A HOVENTÁN

A Grand Gold Kft., mint eddig fennállása óta minden alkalommal, az idén is a kiállítók között szerepelt a vendéglátó- ipari szakkiállításon.

A gyümölcslésűrítményekkel foglalkozó cég most is, mint korábban, közös kiállítói szigeten állított ki az Élelmezés szaklappal, akik elsősorban az ország élelmezésvezetőit várták a négynapos szakvásárra. Így a szállodák és a vendéglátó-ipari egységek mellett nagy volt az érdeklődés az élelmezésvezetők körében is, a már ismert, standard ízeken felül az újdonságok iránt. A látogatók megkóstolhatták többek közt a Grand Gold termékcsalád cseresznye, baracksűrítményeit, illetve a 100% - os narancsdzsúszt.

Nagy sikere volt a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének ajánlásával is bíró csökkentett kalóriaértékű narancssűrítménynek és a diet alma, valamint diet szilva kész ivóleveknek egyaránt.

Az idén jubiláló cég ügyvezető igazgatója - Dorogi Sándor - szerint a diétás termékek igazi áttörést jelenthetnek a gyümölcslé-forgalmazók piacán, hiszen ilyen készítményekkel nemcsak a boltok polcain lehet ritkán találkozni, hanem például a közétkeztetésben is.

Mivel a cég fő alapelve az egészséges táplálkozás, azt remélik, hogy a közeljövőben egyre szélesebb körben terjedhetnek majd el új termékei, úgy az iskolai büfékben, mint például a kórházak, szociális otthonok konyháin is.